Krakkó főtere

Krakkó főtere
Krakkó főtere a Mária-templom tornyából - fotó: Michał Bzowski

2016. december 7., szerda

Krakkói és katowicei magyar események - folytatás

Fotó: Galeria Sztuki "Fra Angelico" - Muzeum Archidiecezjalne w Katowicach

"Lapzárta" után kaptam a hírt, hogy a Krakkói Nemzeti Múzeum A magyar festészet aranykora kiállítás kísérő rendezvényeként magyar filmeket is vetít. December 10.-én A torinói ló, a 17.-én A sírásó, majd a finiszázs részeként január 20.-22.-én a Mephisto, a Kontroll és a Saul fia látható a múzeum főépületében. Részletek lengyelül itt.

December 12.-én a Júda magyar oroszlánjai kiállítás megnyitója után a Nigun együttes lép fel Bartók-programjával a Galícia Zsidó Múzeumban. Facebook esemény itt.

December 14.-én a Katowicei Egyházmegyei Múzeumban megnyílik a Visegrad Karma című vándorkiállítás, amely Európa számos országában sikerrel szerepelt. A tárlaton a visegrádi országokban a rendszerváltás idején készült plakátok, többek között Orosz István és Krzysztof Ducki híres munkái láthatók. A kiállítás a Bakelit Multi Art Center jóvoltából kerül Szilézia fővárosába, ahol január 14.-éig tekinthető meg. A múzeum itt közli a részleteket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése